CSV Networks - Domeinregistratie - Hosting - Streaming - Dedicated servers - Cloud On Demand Openstack CoreOS Docker - VPS servers - ESX VMware servers - Colocatie

Hosting SLA Overzicht Hosting SLA tarieven Hosting

Hosting (Service Level Agreement)

Naast SLA’s voor webservers biedt CSV Networks nu ook SLA2 en SLA3 op hostingpakketten (H-SLA2 en H-SLA3). Dit is een aanvulling op de gratis SLA1 die standaard wordt geboden bij alle hostingpakketten. Met H-SLA2 en H-SLA3 op hosting speelt CSV Networks in op de wensen van beheerders van grote en drukke websites om te assisteren bij het online houden van websites met bedrijfskritische applicaties en databases.
 
Met H-SLA2 zorgt CSV Networks dat de site binnen 8 uur weer online is. Heeft u een H-SLA3 afgesloten, dan vindt dit binnen 4 uur plaats. De websites waarvoor een H-SLA2 of H-SLA3 is afgesloten, draaien op speciaal ingerichte servers die voorzien zijn van extra beveiligingsmaatregelen. Voor websites met H-SLA2 en H-SLA3 geldt tevens dat extra mailfilters worden ingezet om de continuïteit en bereikbaarheid van het mailverkeer te waarborgen.
 
Met een H-SLA2 en H-SLA3 op hostingpakketten voor uw website beschikt u over:
VIP-behandeling met directe communicatie
  • H-SLA2 binnen 8 uur weer online
  • H-SLA3 binnen 4 uur weer online
  • Extra mailfilters
  • Uw website draait op speciaal ingerichte servers
  • Extra beveiliging tegen phishing, hacking en script-injectie
Storingen die door de Contractant worden gedetecteerd kunnen alleen worden aangemeld door personen die daartoe bevoegd zijn. CSV Networks dient in het bezit te zijn van een Autorisatielijst met contactpersonen en telefoonnummers.

Voor de actuele condities en tarieven voor SLA contracten kunt u contact opnemen met sales@csv-networks.nl.



        


Duivenkamp 388
3607 BC Maarssen
Nederland
Telefoon: +31 346 552694 (Sales)

e-mail:
info@csv-networks.nl
backoffice@csv-networks.nl
support@csv-networks.nl